FAQ
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling als een cadeau laten inpakkken?
Al onze pakketjes worden al prachtig ingepakt en kan zo als een Cadeau worden gegeven. Los hiervan verzorgen we geen extra inpak service.
Kan ik een Kristal of ander product reserveren?
Helaas kan je geen Kristal of ander product reserveren.
Hoe kan ik mijn Kristal Custom laten Coderen?
Dit kan door een Costum Codering aan te vragen via dit formulier, check ook gelijk deze pagina voor meer informatie betreft het Costum Coderen van jouw Kristal(len)
Ik zoek een speciale kristal kunnen jullie mij daarbij helpen?
Hell Yeah, wij kunnen altijd kijken of we aan een speciale kristal kunnen komen! Neem hiervoor contact met ons op via het Contactformulier
Kan ik ook sieraden Custom laten Coderen of maken?
Ja dat kan zeker neem hiervoor ff contact met ons op via het Contactformulier
Mijn pakket is zoek/pakket is niet geleverd/mijn pakket is retour naar jullie verstuurd.
Ga eerst na of je pakketje niet bij de buren is afgeleverd of bijv.
in de papierbak ligt mocht je deze hebben. Ook is het vaak zo dat het
pakketje tot max een paar werkdagen later toch bezorgd wordt.
Is dit niet het geval? Dan gaan wij een onderzoek starten bij PostNL.
Dit gebeurd pas na een week plaatsvinden, werkende via het protocol van PostNL.
Als een pakket retour naar ons is verstuurd omdat de bestelling niet is aangenomen
aan de deur na meerdere bezorgpogingen of de bestelling is niet
opgehaald, dan zijn wij genoodzaakt om nogmaals de verzendkosten in
rekening te brengen voor een nieuwe verzending.
Check daarom a.u.b goed alle opgegeven gegevens.
Verloren bestellingen worden alleen vergoed wanneer de optie “aangetekend
verzenden” is aangevinkt bij de verzendmethoden. Dit in verband
met fraude, wij kunnen helaas niks betekenen als de standaard optie
“verzenden met tracking” is geselecteerd. Dit geldt ook
voor de “gratis verzenden” optie, wanneer er niet voor het
“aangetekend verzenden” is getekend kunnen wij in verband met
fraude geen vergoeding geven.